pátek 15. července 2022

25 facts about me!

25 facts about me!


Řekla jsem si, že bych jako první příspěvek mohla udělat 25 věcí, které mě nějak ovlivnili, nebo je mám ráda a mají pro mě velký význam. 25 věcí, které mě nějak charakterizují. 

1) miluji knihy - prakticky čtu cokoliv, kdekoliv (horrory moc nemusím)
2) mám ráda zvířata - doma máme: psa, zakrslého králíka, křečka, papouška
3) miluji hořkou čokoládu 
4) nenávidím bílou čokoládu
5) mám radši filmy než seriály
6) miluji Marvelovky - je to snad jediné na co chodím do kina
7) mám mladší sestru
8) jsem introvert
9) každá kytka mi chcípne 😂
10) mám doma okolo 300 knih, přečtených jich mám asi 100 😞 ( asi mám problém)
11) nenakupuji tolik oblečení, za to ale kupuji další a další knihy 😅
12) nemám ponětí, co chci dělat až dostuduji
13) baví mě jezdit na on-line bruslích
14) mám radši menší městečko, než velký město
15) radši peču, než vařím
16) zbožňuji kafé
17) "Gilmorky" jsem viděla tolikrát, že některé scény umím nazpaměť 
18) neviděla jsem všechny díly seriálu Přátelé
19) ráda cestuji
20) ráda poslouchám podcasty všeho druhu
21) miluji orchideje
22) mám radši léto, než zimu
23) miluji podzim
24) nesnáším mořské plody
25) jsem strašně roztržitá osoba, a málokdy se vydržím soustředit na jednu věc 


A toto je zlomek informací o mé maličkosti, přiznám se, že není lehké o sobě napsat 10 věcí, natož 25 ale zvládla jsem to 🎉

 Pokud máte nějaké dotazy, otázky nebojte se napsat do komentáře, určitě Vám na něj odpovím 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý milí komentář, poznámku či dotaz budu ráda :-)