neděle 17. července 2022

This or That #1

 This or That #1



1) Fiction or Non - Fiction

Obojí!? 😅 Ale když bych si musela vybrat, tak tedy fiction. Někdy je pro mě prostě lepší utéct z reality do magického, dobrodružného a někdy i nebezpečného světa. 

2) Ebook or Audiobook 

No i tohle je docela těžké, protože jsem nezkusila ani jedno. Ale vzhledem k tomu, že abych si ten příběh více užila a hlavně představila potřebuji to vidět, takže za mě Ebook. Kdo ví, třeba se k Audioknize dostanu, ale prozatím tedy E- kniha. 

3) Paperback or Hardcover

Ha! Tohle je lehká otázka, za mě paperback. Dají se dobře ohnout a můžu si knihu přizpůsobit, tak jak potřebuj. S Hardcover to prostě moc nejde. 

4) Binge Read or Slow Read 

Uf! To hodně záleží na knize 😅 Ale asi Binge Read 

5) Buy or Borrow 

Za mě asi koupit. I když vím, že za pár let budu mít v pokoji víc knih, něž nábytku 😆😅. Na druhou stranu se to nakupování SNAŽÍM omezovat (nedaří se mi to!) 

6) Standalone or Series

Chjo! Zase záleží. Někdy jsou ty série tak strašné, že si říkám jeden díl by vydal na celý Standalone. No a někdy si zase říkám, že z toho světa znám tak málo a chtěla bych vidět větší rozvoj charakterů, že bych byla radši kdyby ta kniha byla na více dílů.

7) Bookstore or Library

Vzhledem k tomu, že knihy raději kupuji než si pujčuji, je odpověď zřejmá. Jasný Bookstore, ale! V poslední době hodně využívám i knihovnu, takže obojí, ale v knihkupectví mě najdete častěji. 😀



Děkuji za přečtení dnešního příspěvku. Jak by jste na tyto otázky odpověděli vy? Dejte vědět do komentáře 😊

2 komentáře:

  1. Si pamatuju, jak jsem kdysi byla proti e-knihám a teď převážnou část fotek na Instagramu tvoří jenom e-knihy. :D
    Přijdou mi takové skladnější a na druhou stranu mi jejich čtení strašně rychle utíká. A hlavně je to super na cesty, alespoň nemusím s sebou tahat bichle. :D

    OdpovědětVymazat
  2. :D Kdo ví, třeba se také jednou vrhnu na e- knihy, ale zatím prostě potřebuji cítit ten papír a hlavně tu váhu knih v rukou :D Je ale pravda, že tahat 5 bichlí na dovolenou je opravdu záhul a E-kniha hodně ulehčuje :D

    OdpovědětVymazat

Za každý milí komentář, poznámku či dotaz budu ráda :-)