pondělí 15. srpna 2022

This or That #4

 This or That #4


1) Žít ve městě nebo Žít na vesnici ?

Zažila jsem obojí, jak město tak vesnici a ze svých zkušeností vybírám, život na vesnici. Má to své mouchy to neříkám, ale život ve městě si zatím nedokážu představit 😅

2) Schopnost létat nebo schopnost být neviditelná?

Schopnost létat, vzhledem k tomu, že jezdím vlakem a ten má VŽDYCKY zpoždění 😃

3) Cestovat do minulosti nebo cestovat do budoucnosti?

Ani jedno? Minulost stejně už nezměním a vidět svou budoucnost také netoužím, protože kdybych věděla předem co se stane, nejsem si jistá, zda bych to chtěla vědět. 

4) Vlastnit loď nebo vlastnit letadlo?

Jelikož mám schopnost létat, tak já budu chtít vlastnit loď. Život na vodě by nemusel být vůbec špatný 😊

5) Mluvit se zvířaty nebo umět mluvit všemi jazyky?

Umět všemi jazyky. Aspoň bych věděla ,kdo co říká. Se zvířaty se komunikovat dá, když s nimi trávíte nějaký čas, poznáte (většinou) co potřebují 😊


Do komentáře mi můžete napsat, jak by jste na tyto otázky odpověděli vy :)

5 komentářů:

  1. To je zajímavý článek 🙂. Já osobně bych nechtěla bydlet nikde v centru města, ale zase ani úplně na vesnici kde nic není.. 😁. Takže nejlépe třeba někde půl hoďku/hoďku od města v obklopení přírody 🍀.

    OdpovědětVymazat
  2. Já rozhodně nedám dopustit na město. Zažila jsem život na vesnici jako dítě a prostě neměla jsem tam vůbec nikoho ve své věkové kategorii, takže to bylo vždy se nějak zabavit sama. Teď, co jsem ve městě je i všechno dostupnější. A zároveň si říkám, že i pro syna to bude snažší si najít kamaráda. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, ta dostupnost na vesnici chybí to je pravda :) já to mám naštěstí do centra cca půl hodinky, ale za to ty spoje jsou nic moc :/ :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hned bych se přestěhovala z města na vesnici, ideálně někam kde je hodně přírody :⁠-⁠)

    OdpovědětVymazat

Za každý milí komentář, poznámku či dotaz budu ráda :-)