neděle 24. července 2022

This or That #2

 This or That #2


1) Reading without Music or Reading with Music

Já osobně bez without Music. Dokážu si číst při hudbě, ale není to ono 

2) Fantasy or New adult 

Easy! Fantasy 😊 Tím ale neříkám, že bych si New adult nepřečetla, jen mám Fantasy radši

3) Sad Ending or Happy Ending

Jasně že Happy Ending. Je tu někdo, kdo by volil jinou verzi? 😨

4) Reading on Bed or Readind on couch 

Tohle je trošku ošemetný, vím, že by se to dělat nemělo, ale za mě čtení v posteli 😅

5) Morning Reader or Night Reader

Obojí! Ale když už si musím vybrat tak noční čtenář

6) Badboy or Goodboy

Záleží na knize ale já jsem tým Badboy, co se knih týče 😊


A jak by jste na tyto otázky odpověděli Vy? Určitě mi dejte vědět do komentáře 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý milí komentář, poznámku či dotaz budu ráda :-)