sobota 20. srpna 2022

S láskou, Lukov - Marina Zapata




Název díla: S láskou, Lukov
Autor díla: Mariana Zapata
Žánr: Román, young adult
Nakladatelství: Fragment; 2021
Počet stran: 472
ISBN: 978-80-253-5119-2





Anotace

Mezi láskou a nenávistí je pouze tenká vrstva ledu. Kdyby někdo Jasmine Santosovou požádal, aby popsala posledních pár let svého života jediným slovem, určitě by bylo sprosté. Po sedmnácti letech - a bezpočtu zlomených kostí - ví, že její šance uspět v krasobruslařských soutěžích jsou mizivé. Vše se ale může změnit s životní nabídkou od arogantního idiota, kterého má už dlouhou dobu chuť strčit pod rozjetý autobus. Jasmine tak bude muset přehodnotit úplně všechno, včetně názoru na Ivana Lukova. 

Můj názor

Na léto úplně ideální romantická četba. Mariana Zapata mě zase nezklamala, už jsem četla Kultiho a Rytmus, já a Malychin a musím říct, že tato kniha je hned po její knize Kulti, jedna z nejlepších hate-love story co jsem od této autorky četla. Rozhodně vám knihu doporučuji, podle mě je v knize dobře popsané krasobruslařské prostředí, občas jsem si připadala, že jsem na ledě s nimi. Postavy mi sedli už od první stránky, takže já jsem byla s knihou opravdu spokojená.


Četl jste někdo tuto knihu? Nebo nějakou knihu od této autorky? Určitě dejte vědět do komentáře :)

2 komentáře:

  1. Nedávno jsem přečetla young adult román Alespoň prozatím...a na nějakou dobu mám vystaráno. Tyto románky jsou na mě moc :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Knížka mě moc nezaujala, kdybych si chtěla přečíst něco z young adult, šáhla bych po jiné :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Za každý milí komentář, poznámku či dotaz budu ráda :-)