pátek 12. srpna 2022

Pozdrav z Itálie - Jules Wake




Název díla:
Pozdrav z Itálie
Autor díla: Jules Wake
Žánr: Román
Nakladatelství: Motto; 2019
Počet stran: 408
ISBN: 978-80-267-1516-0





Anotace

Laurie zdědila ferrari... pod podmínkou, že s ním procestuje Evropu!

Laurie miluje svůj domov a myslí si, že je šťastná - má spolehlivého přítele a vysněnou práci v knihovně. To se ovšem změní, když po svém výstředním strýčkovi zdědí staré ferrari pod podmínkou, že se v něm vydá do Itálie spolu s tím protivným Cameronem coby průvodcem. Cameron také není zrovna nadšený, má však své důvody, proč je odhodlaný jet. Ani jeden z nich netuší, že strýček si pro ně nachystal pár dalších překvapení ... Čeká je cesta, na kterou nikdy nezapomenou!


Můj názor

Klasická letní romance. Nechybí v něm rodinné napětí, hate to love romance a velice pěkně popsaná krajina Itálie. Laurie na začátku příběhu hodně bojuje sama se sebou, ale poté co jí dochází, o co všechno by mohla přijít a co naopak získat, teprve pak začíná ta pravá zábava. Cameron mi byl sympatický už od začátku, a až na tu otravu jídlem, kdy já ji očekávala už když si to jídlo objednával a on ne, mi přišel docela chytrý, a vědomý si toho co chce.

Pokud jste Pozdrav z Itálie nečetli, rozhodně doporučuji to napravit. Především teď v létě, kdy to je to počasí jako dělané číst takovéto druhy knih. 

Do komentáře mi klidně dejte vědět jestli jste někdo četl nějakou knihu, která u Motta vyšla v edici "Srdcovky" :-) 

2 komentáře:

  1. Znie to ako príjemne letné čítanie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukala jsem na ni v práci, ale obešla jsem ji. Romány jdou teď mimo mě. :-) Ale vypadá to jako fajn letní kniha.

    OdpovědětVymazat

Za každý milí komentář, poznámku či dotaz budu ráda :-)