pondělí 8. srpna 2022

This or That #3

 This or That #3


1) Chocolate or Vanilla

100% Chocolate, vanilku nemám ráda. Ale vonné svíčky, které voní po vanilce mi nevadí 😀

2) Cats or Dogs

Tak tady je to také jednoduché, Dogs. Nevím, proč ale já ty kočky prostě nemusím. Líbí se mi koťátka, ale pak když to vyroste, už to pro mě není ono 😅

3) Ocean or Forest

I když mě baví jezdit v létě k vodě, tak já budu v týmu Forest. Nevím proč, ale prostě v lese se vždycky uvolním, krásně se mi srovnají myšlenky. 🌲

4) Spring or Fall

Obojí!? 😅 Fall je mi ale asi bližší. Mám ráda tu různorodost, barevnost i to střídání počasí. Je to období, kdy vypiju opravdu více čaje než kávy, vypálím miliony vonných svíček a přečtu si pár knížek, zachumlaná v dece ⛈📚

5) Rain or Snow

Tohle je naopak docela těžký! Miluji obojí :D V dešti se mi nejlépe čte a nebo učí (ono toho moc dělat nejde, že jo?! :D) Ale sníh je moje srdcovka. Miluji zimu. Ale když si musím vybrat, tak já budu tým Snow. 

6) Comedy or Drama

100% Comedy. Není nic lepšího, než se pořádně zasmát :) 


Jak by jste na tyto otázky odpověděli vy? Dejte vědět do komentáře :-) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý milí komentář, poznámku či dotaz budu ráda :-)